9 клас

Тема уроку: Форми поширення мистецтва. Форми збереження                                    культурної спадщини
                                                  (терміни виконання 16.03-20.03)
Фото виконаних завдань висилати на електронну пошту:                                  yanovich.yulia13.05@gmail.com

Перегляд презентації:: https://www.youtube.com/watch?v=mMlVi91LdZ8

                                                https://www.youtube.com/watch?v=ebcbV6QOd-o

                                                https://www.youtube.com/watch?v=FtleadJ65AQ

Підручник с.151-157 опрацювати письмово, записати визначення основних термінів. Записати назви найбільших бібліотек України і світу.
Домашне завданняСтворити ескіз обкладинки, улюбленої книжки.


               Тема уроку: Роль музеїв у поширенні мистецтва.                                                  Незвичайні музеї світу.
                                                   (терміни виконання 23.03-27.03)
  

Перегляд презентації:: https://www.youtube.com/watch?v=rkQS9mrGUaM

Підручник с.158-160 опрацювати письмово, записати основні напрями музейної діяяьності, види музеїв за профілем.
Домашне завданняУявіть себе музейним співробітником. Розробіть річну програму віртуальних подорожей і екскурсій художніми музеями світу за допомогою ресурсів мережі Інтернет.


                              Тема уроку:  Найвідоміші музеї світу (2 урока)
                                                     (терміни виконання 30.03-03.04)
                                                                                        06.04-10.04
Перегляд презентації: https://eventukraine.com/leisure/najcikavishi-muzei-svitu-yaki-mozhna-vidvidati-onlajn/
                                             
                                                https://www.youtube.com/watch?v=leuXeHN8ZbM

                                                https://www.youtube.com/watch?v=qMRivvbCh0U

https://muzei-mira.com/video_exkursii_po_muzeiam/739-video-ekskursiya-po-luvru.html

Підручник с.161-196 опрацювати письмово, записати відомі музеї світу їх види за профілем та напрямком музейної діяльності.
Домашне завданняПодивитись віртуальну подорож до театру-музею Сальвадора Дали, та написати своє враження від побаченного.

https://www.salvador-dali.org/en/museums/dali-theatre-museum-in-figueres/visita-virtual/


                                     Тема уроку: Музеї України  ( 2 урока)
                                                              (терміни виконання 13.04-17.04)
                                                                                                 21.04-24.04
     
     Перегляд презентації: https://www.gurt.org.ua/news/recent/26710/

                                           https://youtu.be/6LMSvfYp1Gk

                                           https://youtu.be/em8XYLdRm4Q


Підручник: с.197-220 опрацювати письмово, записати музеї України, та їх  характеристика
 ( вид та напрямок діяльності, цікаві факти).
Домашне завдання: На прикладі пам'ятника писанки . м.Коломия, та м. Вренгель (Канада) 
придумати свій ескіз пам'ятника.



  Тема уроку: Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у 

       поширенні мистецьких цінностей

(терміни виконання 27.04-30.04)

Перегляд презентації: https://youtu.be/dqn127AbR-8

                                       https://youtu.be/NnQnCMEuDAk

Підручник: с.220-223 опрацювати письмово, записати основні терміни (інформаційна культура, стереотипи поведінки і мислення людини, масова культура, відповісти на запитання, с.221- 222 (виділено блакитним кольором).
Домашне завдання: Міні-твір "Чи впливають ЗМІ на формування вашого світогляду?
Свою думку обгрунтуйте і наведіть приклади:
"Я вважаю,що.....".
"Тому що........"
"Наприклад,......"
"Таким чином,....."
                     
                    Тема уроку: Значення мистецтва в діалозі культур (2 урока)
                                       (терміни виконання 04.05-08.05)
                                                                                             12.05-15.05

Перегляд презентації:  https://webtid.ru/video-4PDP-VOz4iE.html

 Підручник: с. 223-230 опрацювати письмово, записати терміни : культура, суб'єкт культури, мистецтво, мова мистецтва, діалог культур, діалог, культурне розмаїття, які є форми і методи проведення діалогу між культурами?
Домашне завдання: Уявіть себе в ролі екскурсовода і підготуйте розповідь про один із найбільш, для вас, значущий культурний об'єкт на території України.


Тема уроку: Перевір себе. Завдання та запитання для самоконтролю
(терміни виконання 18.05-22.05)

Повторити жанри: жанри кіномистецтва (с. 130-135), види музейної діяльності (с.158).
Письмово відповісти на запитання с.231-233.
 На с.234 відповісти на запитання: I 1,2; II 1,2; III 1,2


Тема уроку: Значення мистецтва для кожного з нас
(терміни виконання 25.05-29.05)


Підручник с.235- 247 опрацювати. Відповісти письмово на запитання (виділено блакитним кольором) с. 237,239, 240, 241, 242.

Уважно прочитати!)

Існує в світі відомий, але неосяжний термін «мистецтво». Усе, до чого ми звертаємось, невід’ємно стосується лише його: будинок — архітектура, зображення — графіка, живопис. Нехай щось незрозуміло, але можна впевнено сказати —це Мистецтво.
Колись у давніх цивілізаціях і не підозрювали, що їхні побутові речі будуть високо цінуватись, а пам’ятки минулих віків залишатимуться як згадка про невідому історію наших далеких предків. Інколи деякі твори сучасних митців можуть коштувати набагато дорожче ніж ті, які були зроблені тисячу років тому. Все одно, в усьому відображується індивідуальність і неповторність створеного.
Твори різних умовних століть найяскравіше передають почуття особистого настрою. Доба середньовіччя — період війн, потім занепаду. Доба Відродження розкриває цвіт душі та гармонії людини. А якщо бароко, то воно переповнює своєю динамікою, яскравим колоритом. Та на відміну від останніх, сучасне мистецтво щось увібрало в себе, а десь і розвіяло. Ці відчуття залишили майже зовсім непомітний слід відлуння давніх традицій. Люди навчилися бачити красу в новому образі. Хтось зображує прості сюжети, а дехто  потребує складних філософських уявлень про світ. Важливим залишається ідея духовності людини. Навіть краплинка на аркуші розповість значно більше, ніж складна багатофігурна композиція. Мистецтво не потребує зайвого. Як і в архітектурі, є лише основа та необхідні елементи. Все і всюди неповторне. Не існує таких речей, які неможливо розрізнити. Техніка і матеріал — все грає важливу роль у цьому відображенні. І це говорить про наближення до ідеалу.
Творити прекрасне може кожен. Головне — зрозуміти і впевнено йти до поставленої цілі. Тільки завдяки мистецтву ми можемо передати, як і в пісні, свої найкращі почуття, залишивши особистий, неповторний відбиток в його історії.
Любіть Мистецтво, бо це земна краса нашого творіння!
Живопис
Художнику потрібна хвиля,
Емоції та почуття.
Хоч інколи митці не в силі
Намалювать своє життя.
Портрети, образи знайомі,
Сюжетні лінії прості,
Для нас цікаві лиш сьогодні,
Бо завтра будуть вже нові.
Пастель — яскравість, блиск моменту,
Гуаш — наповнює серця,
Чорнило, туш — надасть ефекту
Відтінкам рис, їх сприйняття.
Ми аквареллю створим диво,
Маслом — напишемо любов.
До світу іншого, красиво,
Де не потрібно зайвих мов.
Словами не покажеш душу,
Словами не розкажеш суть –
Художні засоби примусять
Всю техніку майстрів збагнуть.
У посмішці є загадковість
Прекрасних, незабутніх днів.
У фарбах — мальовнича повість
Про сенс життя … на полотні.
Олена БОРИСЕНКО









                                           


                    

Немає коментарів:

Дописати коментар